Meestgestelde vragen

Productinformatie

Waar vind ik informatie over producten?

Informatie over producten kun je vooral vinden op de pagina van het betreffende product. Als je op de pagina van een product naar beneden scrolt vind je de uitgebreide productinformatie. Daarnaast geven onze blogs extra informatie over allerlei onderwerpen waar de producten betrekking op hebben. Er is een zoekfunctie op de blogpagina waarmee je gemakkelijk blogs over het onderwerp dat je zoekt kunt vinden. Kom je er na het lezen van onze productteksten en blogs nog niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bestellingen

Krijg ik een bevestiging na mijn bestelling?

Na het afronden van de betaling ontvang je een e-mail ter bevestiging met alle gegevens van jouw bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Voor het betalen van je bestelling kun je kiezen uit meerdere betaalmethodes. Op onze informatiepagina bestellen & betalen vind je meer informatie over de verschillende betaalmethodes.

Is er een minimaal bestelbedrag?
Wij hanteren een minimaal bestelbedrag van €20,-. Je betaalt bij ons géén verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?

Je kunt een bestelling alleen aanpassen als je nog niet betaald hebt. Wanneer de bestelling betaald is wordt deze direct automatisch doorgezonden naar ons magazijn en verpakt. De bestelling is dan niet meer aan te passen.

Als de bestelling nog niet betaald is, kun je de order annuleren. Je kunt hierover contact zoeken met de klantenservice. Een betaalde bestelling is echter al doorgezet naar ons magazijn en kan daardoor niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling wel weigeren aan de deur of contact zoeken met de klantenservice voor een kosteloos retour etiket.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Is je bestelling niet aangekomen of niet compleet? Mail, chat, bel of app even met de klantenservice en we gaan het zo snel mogelijk voor je oplossen.

Betalingen

Hoe kan ik zien of mijn betaling binnen is?

Na het afronden van de betaling ontvang je een e-mail ter bevestiging met alle gegevens van jouw bestelling. Bij een directe betaling (bijvoorbeeld iDeal) krijg je gelijk een bevestigingsmail binnen. Bij een zelfstandige betaling (bijvoorbeeld bankoverschrijving) krijg je de bevestigingsmail pas binnen als we het bedrag van de bestelling ontvangen hebben. Via de e-mail word je vervolgens op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.

Het lukt mij niet om te betalen. Wat moet ik nu doen?

Lukt het niet om je bestelling te betalen? Maak dan gebruik van een andere betaalmethode. Met onderstaande bankgegevens kun je altijd door middel van een (zelfstandige) bankoverschrijving je bestelling betalen.

Bankgegevens

Naam: D.H.S. Services

IBAN/Bankrekeningnummer: NL55INGB0008485075

Adres: De Trompet 1715, 1967 DB, Heemskerk, Nederland

Bank Naam: ING Bank

Bank Adres: Bijlmerdreef 109, 1102 BW, Amsterdam, Nederland

Kan ik ook met een creditcard of PayPal betalen?

Creditcard

Wij maken gebruik van Viva Wallet als creditcard Payment Service Provider.

Met Viva Wallet als Payment Service Provider handelen wij de directe verwerking af van online creditcardbetalingen voor MasterCard, Visa en American Express. Dit zijn de drie belangrijkste creditcards, zowel nationaal als internationaal. Omdat creditcardgegevens gevoelig zijn verwerkt Viva Wallet die transacties voor ons in een eigen betaalomgeving. Zo kunnen wij jullie deze betaalmethode wél aanbieden, maar krijgen wij niet de creditcardgegevens te zien. Een aangename oplossing in het kader van AVG.

Paypal

Het is niet mogelijk om te betalen met PayPal. PayPal vraagt een erg hoge vergoeding voor het gebruik van hun services. Dit bedrag wordt ingehouden op de betaling die de winkel ontvangt. De tarieven die PayPal gebruikt, schommelen rond de 10%. Dit bedrag wordt natuurlijk door de winkels doorberekent aan hun klanten. Wij vinden dit een te hoge commissie, zeker als je het vergelijkt met een bijna kosteloze banktransactie of Ideal betaling. Dus willen wij de kosten voor jullie niet verhogen en valt deze betaalmethode af.



Jullie IBAN nummer werkt niet. Wat moet ik nu doen?

De bankgegevens op onze website en in onze e-mail zijn juist.

Bankgegevens

Naam: D.H.S. Services

IBAN/Bankrekeningnummer: NL55INGB0008485075

Adres: De Trompet 1715, 1967 DB, Heemskerk, Nederland

Bank Naam: ING Bank

Bank Adres: Bijlmerdreef 109, 1102 BW, Amsterdam, Nederland

Wat zie ik op mijn bankafschrift staan?

Je doet de betaling aan D.H.S. Services onder vermelding van het bestelnummer. De betaling is volledig discreet en er worden geen namen van producten genoemd.

Verzendingen

Waarom rekenen jullie een minimaal orderbedrag?

Omdat wij geen verzendkosten hanteren, kunnen wij goedkope orders helaas niet kosteloos verzenden. Wij hanteren daarom een minimaal orderbedrag van €20,- om onder andere een stukje van de verzendkosten te dekken.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je een bestelling hebt gedaan ontvang je via de e-mail een Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Als je de Track & Trace code niet op je e-mail ontvangen hebt, kun je de code altijd even opvragen bij onze klantenservice.

Staan er logo’s of afbeeldingen op de verpakking?

Nee, er staan geen logo’s of afbeeldingen op de verpakking. We versturen de artikelen alleen in blanco enveloppen en pakketjes.

Leveringen

Mijn product wordt beschadigd of geopend afgeleverd. Wat moet ik nu doen?

We verzenden onze producten met de grootste zorg en uitsluitend nieuwe, ongeopende verpakkingen. Als je product beschadigd of onverhoopt toch geopend wordt afgeleverd, kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Stuur de foto’s van het beschadigde product en het bestelnummer even door, zodat wij je een retourlabel en formulier kunnen toesturen waarmee je het product gratis kunt terugsturen.

Wordt mijn bestelling bij de buren afgeleverd bij de buren als ik niet thuis ben?

Wanneer je op het moment van leveren niet thuis bent, zal de bezorger je bestelling altijd proberen af te leveren bij de buren of je bestelling meenemen naar een afhaalpunt. Je dient te allen tijde een briefje in de brievenbus te ontvangen waarop staat waar de bestelling is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op.

Kan mijn bestelling ook afgeleverd worden bij een afleverpunt? 

Alleen als je niet thuis bent en alle buren ook niet, zal de bezorger de bestelling afleveren bij een afhaalpunt in de buurt. Met het briefje in de bus kun je achterhalen waar je het pakketje kunt afhalen.

Wordt mijn bestelling een pakketje of envelop geleverd?
In de tracking link die je via de e-mail krijgt toegestuurd kun je zien of je bestelling in een pakketje of envelop wordt geleverd. Heb je een LX tracking? Dan betreft het een brievenbuspakket.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?

Het is niet mogelijk om je bestelling bij ons op te halen omdat wij enkel een kantoorpand hebben. Al onze producten worden vanuit een extern magazijn verzonden.

Retourneren

Kan ik een product ruilen of retourneren?

Wij kunnen uitsluitend producten in ongeopende en onbeschadigde verpakkingen terugnemen. Wij kunnen je voorzien van een retourlabel waarmee je gratis je producten kunt retourneren als er iets mis mee is of wanneer je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht. Neem even contact met de klantenservice op voor het retourneren van je product en het aanvragen van het label. Je kunt nadien een nieuw product uitkiezen in onze webshop.

Contact, Over ons & Wetgeving

Zijn jullie bereikbaar op Whatsapp?

Ja, wij zijn bereikbaar op Whatsapp voor al je vragen. Op onze klantenservice pagina vind je een directe link naar onze Whatsapp.

Zijn jullie ook te volgen op Social Media?

De Gezonde Wereld is actief op Instagram onder @degezondewereld en op Facebook onder @De-Gezonde-Wereld. Kom je ons verhaal volgen?

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee, wij hebben enkel een online webshop.

Waar kan ik meer over De Gezonde Wereld te weten komen?

Wil je meer weten over ons en onze missie? Lees ons verhaal op de pagina Over Ons!