Bestellen & Betalen

Wij streven ernaar het bestellen en betalen van producten zo eenvoudig mogelijk te maken. Om het bestellen en betalen goed te laten verlopen, informeren wij je hieronder uitgebreid over het bestel- en betaalproces.

Bestellen

Het plaatsen van een order is vrij eenvoudig. Mocht je er onverhoopt niet uitkomen, dan vind je hieronder een instructie voor het plaatsen van een order.

  • Plaats je gewenste producten in het winkelmandje en klik vervolgens op “afrekenen”.
  • Hierna kom je terecht op de afrekenpagina. Uiteraard kun je zonder account een bestelling plaatsen, maar het aanmaken van een account is voor toekomstige bestellingen erg handig.
  • Vul indien nodig op deze pagina het factuur- en afleveradres in.
  • Kies je verzend- en betaalmethode en controleer je bestelling.
  • Na het plaatsen van je bestelling kom je terecht in de betaalomgeving van je gekozen betaalmethode.
  • Na het afronden van de betaling ontvang je een bevestigingsmail met alle gegevens van jouw bestelling.
  • We houden je via de mail op de hoogte over jouw bestelling.
  • Eventueel sturen we de Track en Trace op moment dat PostNL de bestelling in ontvangst neemt.

Betalen

Voor het betalen van je order kun je kiezen uit meerdere betaalmethodes. Hieronder vind je meer informatie over de verschillende betaalmethodes.

Betaalmethodes

Afhankelijk van het land waar je woont kun je kiezen uit de volgende betaalmethodes:

  • iDEAL 
  • Bancontact
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Billink

iDeal

iDeal is een online betaalmethode waarmee je op eenvoudige wijze aankopen kunt doen via je eigen bank. Met iDeal betaal je veilig en vertrouwd. Dit kun je doen via de mobiel bankieren app op je telefoon of in de internetbankieromgeving van je eigen bank. Voor een betaling met iDeal hoef je je niet te registreren. Je kunt iDeal gebruiken als je bankiert bij de bij iDeal aangesloten banken.

Een betaling via iDeal werkt als volgt:

  • Je kiest bij het afrekenen voor de optie “iDeal".
  • Vervolgens scan je de QR-code of ga je naar de betaalomgeving van je bank en voer je het rekeningnummer en pasnummer in. 
  • Klik op betalen en je bestelling is afgerond. Je ontvangt een bevestigingsmail met de details van je bestelling. De betaling is direct zichtbaar op je rekeningoverzicht.

Bancontact

Methode 1: Via de app (Snelst & Makkelijkst)

Dit is de moderne manier. Je hebt hiervoor de Payconiq by Bancontact-app of de app van je eigen bank op je smartphone nodig.

Zit je achter je laptop of computer?

  1. Kies bij het afrekenen voor Bancontact.

  2. Er verschijnt een QR-code op je computerscherm.

  3. Open de app op je telefoon en scan deze code.

  4. Bevestig de betaling op je telefoon met je pincode, vingerafdruk of gezichtsherkenning.

  5. De webshop ziet direct dat er betaald is en rondt de bestelling af.

Zit je al op je smartphone te shoppen?

  1. Kies bij het afrekenen voor Bancontact (of Payconiq).

  2. Je telefoon vraagt of je de app wilt openen. Klik op ja/openen.

  3. De app opent automatisch met het juiste bedrag. Bevestig met je pincode of biometrie.

  4. Na betaling word je automatisch teruggestuurd naar de webshop.

Methode 2: Met kaart en kaartlezer (Klassiek)

Dit werkt bijna hetzelfde als wanneer je inlogt bij online bankieren. Je hebt je fysieke bankkaart en het 'bakje' (digipass/kaartlezer) van je bank nodig.

  1. Kies bij het afrekenen voor Bancontact.

  2. Vul je kaartgegevens in op de website:

    • Het kaartnummer (de lange reeks van 17 cijfers op je kaart).

    • De vervaldatum (maand/jaar).

  3. Steek je bankkaart in je kaartlezer.

  4. Volg de instructies op het scherm (vaak moet je een code van de website intypen op je kaartlezer, je pincode ingeven, en de respons-code weer op de website invullen).

  5. Klik op betalen/bevestigen.

Bankoverschrijving

Je kunt je bestelling ook betalen door middel van een bankoverschrijving. Betalen per bankoverschrijving werkt als volgt:

  • Je kiest bij het afrekenen voor bankoverschrijving.
  • Nadat je de bestelling bevestigd hebt, ontvangt je een e-mail van ons met instructies.
  • Onderin deze e-mail staan al onze gegevens vermeld die je nodig hebt om de bankoverschrijving te doen.
  • Vermeld alsjeblieft wel het ordernummer als opmerking bij de overschrijving.

Bankgegevens

Naam: D.H.S. Services

IBAN/Bankrekeningnummer: NL55INGB0008485075

Adres: De Trompet 1715, 1967 DB, Heemskerk, Nederland

Bank Naam: ING Bank

Bank Adres: Bijlmerdreef 109, 1102 BW, Amsterdam, Nederland

Creditcard

Wij maken gebruik van Pay als credit card Payment Service Provider.

Met Pay als Payment Service Provider handelen wij de directe verwerking af van online creditcardbetalingen voor MasterCard en Visa. Dit zijn de twee belangrijkste creditcards, zowel nationaal als internationaal. Omdat creditcardgegevens gevoelig zijn verwerkt Pay die transacties voor ons in een eigen betaalomgeving. Zo kunnen wij jullie deze betaalmethode wél aanbieden, maar krijgen wij niet de creditcardgegevens te zien. Een aangename oplossing in het kader van AVG.

Billink

Met Billink kun je achteraf betalen. Billink is de meest populaire aanbieder van achteraf betalen in Nederland. Niet voor niets is Billink populair. Aankoopbescherming, digitale beveiliging, niet goed - geld terug en dat allemaal zonder extra kosten. Zo werkt het:

  • Kies voor Billink bij het afrekenen.
  • Vul je gegevens in.
  • Je bestelling wordt geleverd.
  • Je ontvangt een factuur per e-mail.
  • Je betaalt de factuur binnen 14 dagen.
  • Het actuele bedrag kun je altijd terugvinden in de Billink app.

Paypal

Het is niet mogelijk om te betalen met PayPal. PayPal vraagt een erg hoge vergoeding voor het gebruik van hun services. Dit bedrag wordt ingehouden op de betaling die de winkel ontvangt. De tarieven die PayPal gebruikt, schommelen rond de 10%. Dit bedrag wordt natuurlijk door de winkels doorberekent aan hun klanten. Wij vinden dit een te hoge commissie, zeker als je het vergelijkt met een kostenloze banktransactie of Ideal. Wij willen de kosten voor jullie niet verhogen en daarom valt deze betaalmethode af.